I LOVE BLOGGING.TUMBLRING.HEARTING.YOUTUBING.FACEBOOKING.

I LOVE BLOGGING.TUMBLRING.HEARTING.YOUTUBING.FACEBOOKING.
SUK OPPA <3

Sunday 2 October 2011

MY DAY !

today is = 2/10/2011 !

its my birthday !!
yaaayyyy !!



i want to wish

"happy birthday" to me !!

hahaha...bngong je kn,

what is the most important is >>
i'm 19 bebeh !
oh yeaahh :pp
hahaha...

tp npe rse mcm mken muda ek?
kuang3...bpak prasan gler kn2?
heeee~~~

oke2,straight to the point,
i want to say thank you to all my friendssss yg wic !
i love u guys !
n i'm really appreciate it !
muah3...spcial kiss 4 all of u !
hahahaha...:))

n tnx 2 my family 4 da wish !
syanngg ibu, syannggg babah, n both my sis n bro !
tnx a lot !

weeee~~
anyway,ble da mken bsar ny,
bfday pown tak rse mcm bfday...haha,
n myb because bahang final ny still tak abes lg,
so dats y la mcm ta smbut bfday je !

rndu nk blek uma,
nk smbut ngn my family n my frens !
aman,iza,echa,mimz,yaya,farah..rndu korg !
nk hang out ngn korg !
ak blek nty kte tgether kua oke?
heeee~~~

No comments:

Post a Comment